کیمیای بهشتی

کوچک رویایی من کیمیای من

1396/1/28 0:30
نویسنده : مامان و بابا
101 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

 

كوچك رويايي من

 

دنيا اگر خودش را بكشد نمي تواند

 

به عشق من به تو شك كند.

 

تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...

 

حاجتي به استخاره نيست

 

عشق ما ... عشق من به تو

 

عشق تو به من

 

يك پديده است ...

 

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان

 

صداي قلب تو ... صداي زندگي ست.

 

زندگي را دوست داشته باش کیمیای من

 

زندگي را زندگي كن

 

عاشقانه

 

كودكانه... حتی وقتي بزرگ شدي 

 

كودكانه زندگي كن جانکم

 

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 

همين لحظه است...همين لحظه كه

 

با تمام جان ِ عاشقتم

 

دوستت دارم را يواشكي به

 

تو هديه مي کنم...

 

تو خوب ميداني كه من چقدر

 

شاعرانه با تو حرف ميزنم...

 

تو خوب مي داني كه...

 

من تا همان لحظه كه قرار است بيايي

 

قرار است در كنارت بمانم

 

و تازه اين شروع زندگي كودكانه ي تو است.

 

 

1396/01/28

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)